04 April, 2010

My heart's flying

Chyba wszystko, czym się otaczam, odzwierciedla mój obecny stan ducha. Na pomysł przerobienia spodni wpadłam podczas porządków w szafie. Rurki były za ciasne i zbyt krótkie, więc zwyczajnie obcięłam im nogawki. A na tym, co zostało, namalowałam po prostu to, co mi w duszy gra.

Translation: Everyting, what's around me, is screaming: "you're in love!". When I was tidying my wardrobe, I found an old trousers. I just cut legs and painted on shorts my music of my soul.

blouse - SH

shorts - DIY

bag - H&M

shoes - Allegro

socks - no name

pearls - Indie shop

bow and chain - DIY

22 comments:

Cat said...

Świetne spodenki, i noooooogi *_*

Bee said...

oh nogi to ty masz cudne! :) spodenki i cały set jest naprawdę bardzo pomysłowy i po prostu mistrzowski :)

Unknown said...

ale fajny pomysł z tymi spodenkami! :)

poppy said...

jeeeeeeej cudne buty ! podasz mi ich nazwe, link czy coś ? muszę mieć takie

zieluka, said...

podoba mi się całość,pozytywnie :))

Kulka said...

czyżbyś była zakochańcem? ;p świetne połączenie butów ze skarpetami :)

Annkaf said...

Wow, buty są piękne i super wyglądają z tymi skarpeteczkami, cały zestaw super ;)

myga said...

jejejej ! jak uroczo, słodko i dziewczęco.

skarpetki i serduszka - MEGA POZYTYWNE, fajnie ci w tej duszy gra :D

seepy said...

Ja chyba będę musiała obciąć swoje spodnie wysokie w pepitkę... z nieukrywanym żalem. Bardzo je lubiłam, a są już za bardzo znoszone.
Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał? ;>

ramonies said...

Ależ masz nogi i tyłek:D Super:) A obcięcie nogawek i namalowanie serduszek? Oryginalne i godne pochwały:P

Anonymous said...

świetny pomysł z tymi spodenkami ; D
i buty mi się strasznie podobają

Panna Lola said...

love love love 'krowe' (:

supeer!
<3

Lola

No Life Till Leather said...

Spodenki są świetne ;)

eliwer said...

ale super! skojarzylas mi sie z filmem Flashdance, nie wiem czy to specjalne nawiązanie :)
http://karabess.files.wordpress.com/2009/06/66f220b6-d855-4597-ba09-a8d6af65574f.jpg

swietny klimat! a, i doceniam kreatywnosc!
zapraszam do nas, tez jestesmy kreatywne ;) robimy opaski i naszyjniki

werka/eliwer

Gryzoń said...

Te skarpeeetki ! Są słodkie ;)

NoSizeZero said...

tylko pozazdroscic nastroju :) fajna bluza :)

Mab said...

te okulary są przecudowne . szkoda , ze wygladam w nich jak potwór ; ]
szczęścia ; D

Aquamarine said...

eliwer: Nie, nie miałam nawet pojęcia o istnieniu takiego filmu ;) Faktycznie, widzę podobieństwo!
Moscow: Wszyscy wyglądają w nich jak potwory, i właśnie o to chodzi! ;D

Agata said...

genialnie!
świetny klimat zdjęć i superowy pomysł na DIY.
uwielbiam kokardę-opaskę i perełki z łańcuszkami;)

yeah! said...

masz świetny blog! zgodziłabyś się na wykorzystanie Twoich zdjęc i ich krótka przenatcje na naszym blogu o szafiarkach? :)

pozdrawiamy :)

paulina said...

idealny zestaw! zazdroszcze bluzy. niby zwykla a naprawde fajnie lezy i ten kolor.

http://basic-dreams.blogspot.com

Asia (Aś) miło mi. said...

recykling spodni :D