24 June, 2010

I'll miss you

Myślałam, że przed wyjazdem zdążę dodać jeszcze jakiś outfit, ale chyba nie. już niedługo spełni się moje marzenie - słoneczna Grecja. Mam nadzieję, że zobaczę wszystko warte zobaczenia, posmakuję wszystkiego, co warte spróbowania, usłyszę gwar rozmów tamtejszych ludzi i wygrzeję się tak, że wrócę tu naładowana optymizmem mimo nieciekawej, polskiej pogody. Będę chłonąć "nowe" każdym milimetrem mojej skóry. Zamierzam się wyłączyć. I wrócić zupełnie odmieniona.
Jeśli miałabym już się nie pojawić - trzymajcie się ciepło! Wyczekujcie mnie w przyszły czwartek ;)
Czerwiec pachnie wolnością, prawda?

9 comments:

Panna Lola said...

pierwsze zdjęcie najlepsze<3

miłej grecji,zazdroszczę (:

Lola

Anonymous said...

Ale cudne zdjęcia..

Miłego odpoczynku! I spełnienia postanowień- chłoń jak najwięcej!

Patrycja Antonina said...

Baw sie dobrze w Grecji. Też ją rozważałam, ale przez te strajki wybrałam Hiszpanię ;p

Dominika said...

Śliczne pierwsze zdjęcie, wyszłaś tak naturalnie.

Baw się dobrze w Grecji, z twojego nastawienia wynika, że napewno tak będzie;)

Anonymous said...

pierwsze zdjęcie jest takie piękne!
udanego odpoczynku w Grecji!

wiasyl said...

rewelacyje zdjęcia, uwielbiam takie nieustawiane, spontaniczne i swobodne zdjęcia :)
... a poza tym dzięki za komentarz !

weronika zapędowska said...

Uważam ,że drugie zdjęcie jest przepiękne.!
Naturalnie i przeuroczo!:)

NoSizeZero said...

grecja jest piekna bylam - wiem :) dlatego zycze Ci udanych wakacji i nie odpoczywaj tam tylko zwiedzaj i baw sie dobrze!!

Sannas Land of Illusion said...

Oj, baw się dobrze :)