07 October, 2009

It's a test.

Nie pisałam od tak daaawna... Nauczyciele szaleją ze sprawdzianami i kartkówkami, a zwłaszcza pewna "przemiła" pani od polskiego. Atmosfera w szkole i klasie jest jednak cudowna, i po ośmiu lekcjach nie chce mi się wracać do domu ;) Na razie zdołałam wyjrzeć spod stosu książek i zeszytów, choć październikowy numer ELLE kupiony kilka dni temu dalej leży nieprzeczytany; wśród podręczników, rzecz jasna, żeby sprawdzić do czego bardziej mnie ciągnie - do mody czy Krzyżaków?

7 comments:

bloo90fashion said...

mm elle .. :)

Rozmaryna said...

A ja miesiąc temu kupiłam Focusa i nic z niego nie przeczytałam. Nic a nic.
Ehh..
Dajcie wakacje...

Epsilon said...

Ja z kolei jak się zaczytałam w powieści Marcina Wolskiego, to nic innego nie mogłam robić...Musiałam ją najpierw skończyć, a dopiero później wrócić do świata i obowiązków :-)

Podoba mi się, jak ukradkiem spoglądasz zza Elle...

zieluka, said...

Kocham czasopisma modowe :)

WERONIKA said...

musisz shostować zdjęcia na tinypic albo imageshack, wtedy nie stracą rozmiaru

Gia said...

Zobaczymy jak będzie w liceum, tam dopiero jest dużo miłych pań. Fajne zdjęcia!!

WERONIKA said...

musisz kliknąć na bezpośrednie łącze na potrzeby układów ;)